Klantenservice

Klantenservice

Service staat bij ons hoog in het vaandel

Wij zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je tevreden bent. Toch kan het zijn dat er een foutje wordt gemaakt. Neem dan contact op met onze klantenservice.

 

* Voor 22:00 uur besteld is morgen in huis geldt alleen voor bestellingen op werkdagen voor 22:00.

 

Je kunt ons op werkdagen van 9:00 uur tot 17:00 uur zowel telefonisch als via e-mail bereiken.

Telefoonnummer: 085 0640461

E-mail: info@jackz.nl

 


E-mail 

Als je een vraag hebt die geen haast heeft, hebben wij de voorkeur dat je contact opneemt via e-mail. Ons e-mailadres is info@jackz.nl. Jouw vraag wordt altijd binnen een werkdag beantwoord. 
 

 

Klachten

Heb je een klacht? Neem dan contact met ons op. Wij zullen er alles aan doen om samen met jou tot een oplossing te komen en om jouw klacht binnen twee dagen op te lossen. Je kunt zowel telefonisch als online contact opnemen met ons. 

 

Vermeld bij je klacht of vraag altijd jouw ordernummer zodat wij direct jouw gegevens erbij kunnen pakken. Wij zullen binnen een werkdag reageren en samen proberen tot een oplossing te komen.

 

Komen we niet tot een bevredigende oplossing, dan kun je je wenden tot de geschillencommissie thuiswinkel www.sgc.nl. Hier kun je de procedure volgen bij het indienen van je klacht.


Garantietermijn 

Jackz staat voor goede kwaliteitsproducten. Je mag verwachten dat een door ons geleverd artikel naar de redelijke verwachtingen fungeert. Klik hier voor onze garantiebepalingen. 

 "Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl)."

Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)”


Bedrijfsgegevens 

Klantenservice is bereikbaar zowel telefonisch als via e-mail.

Telefoonnummer: 085 0640461

E-mail: info@jackz.nl